NOVINKY

arr3SNÍŽENÍ POŠTOVNÉHOSnížili jsme poštovné. Poštovné nad 2000,- Kč  ZDARMA. PPL a Česká pošta (Balík do ruky) - 100,-... arr3PPL: DORUČENÍ, ODESLÁNÍ OBJEDNÁVEK, PLATBA  PPL nabízí doručení : DENNÍ          08:00 - 18:00 VEČERNÍ      17:00 - 21:00 ... arr3ZASÍLÁME NA SLOVENSKOZasíláme na Slovensko! Cena poštovného dle ceníku: 254,- Kč s DPH. Platba: DOBÍRKA ... arr3POŠTOVNÉPoštovné BALÍKEM DO RUKY (možnost výběru doby doručení), na POŠTU či PPL Aby bylo zboží co nejdříve... arr3SLOVENSKO - BANKOVNÍ PŘEVOD  Nově přidaná možnost Bankovní platby pro Slovensko. Veškeré platební údaje dostanete při zpětné... arr3OSPELVážení zákazníci, vložili jsme nové zboží od firmy OSPEL. Jedná se o kvalitní vypínače,... arr3Firma OSPEL má široký výběr sortimentu. Kompletní sortiment najdete na www.ospel.com.pl. Pokud byste... arr3JAKÁ ČÍSLA ODPOVÍDAJÍ KLASICKÉ ŽÁROVCE klasická žárovka halogen. žárovka úsporná zářivka LED žárovka ...

 

Vážení zákazníci,

 

při objednání zboží nad 2000,- Kč s DPH poštovné ZDARMA!

 

Objednávky zasíláme Českou poštou a dopravní službou PPL. U PPL nelze platit platební kartou! Tato možnost zvyšuje cenu přepravní služby, kterou bychom museli promítnout do ceny zboží.

 

Zboží obdržíte do 24 hodin od odeslání. Přepravní služby tuto dobu zpravidla dodržují.

 

Kdyby se přece jenom stalo, že Vám balík nedorazí do 3 pracovních dnů od doby, kdy obdržíte e-mail o odeslání balíku, konaktujte nás!

 

Děkujeme za Vaši přízeň!

 

 

 

PODLE ZÁKONA O EVIDENCI TRŽEB JE PRODÁVAJÍCÍ POVINEN VYSTAVIT KUPUJÍCÍMU ÚČTENKU. ZÁROVEŇ JE POVINEN ZAEVIDOVAT PŘIJATOU TRŽBU U SPRÁVCE DANĚ ONLINE; V PŘÍPADĚ TECHNICKÉHO VÝPADKU PAK NEJPOZDĚJI DO 48 HODIN.

 



» REKLAMACE - VÝMĚNA
REKLAMACE A VÝMĚNA ZBOŽÍ

Vážení zákazníci,

v době od 04.09 do 17.09.2018 REKLAMACE, které budou přijaty, budeme vyřizovat od 17.09.2018.

V tento termín nebudeme schopni reklamaci VYŘÍDIT!

Děkujeme za pochopení

 

JAK POSTUPOVAT:

- při reklamaci, výměně nebo vrácení zboží nás prosím nejprve kontaktujte

na tel.: 721 609 074

nebo na e-mail: elektromaterial.svitidla@email.cz .


 

REKLAMACE A VÝMĚNA

- Vše řešíme okamžitou výměnou a v co nejkratší lhůtě.

- Zajistíme svoz zboží z domluveného místa přepravní službou PPL, poštovné (i oboustranné) hradíme my.

- Stačí pouze reklamované zboží nebo zboží na výměnu řádně zabalit a předat řidiči přepravy.

O všem Vás budeme informovat.


 

REKLAMACE ZBOŽÍ, KTERÉ BYLO ROZBITO BĚHEM DOPRAVY, SOUHLAS POČET KUSŮ S OBJEDNÁVKOU

- Občas se stane, že se zboží rozbije během přepravy ( např. rozbitý kryt stínítka u světla, světelný zdroj a atd. ...).

- V TOMTO PŘÍPADĚ UZNÁME REKLAMACI NEJPOZDĚJI DO  2 DNŮ OD PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTI.


- Při špatném počtu kusů (počty položek nesouhlasí s počtem objednávky).

- UZNÁVÁME REKLAMACI NEJPOZDĚJI DO 2 DNŮ OD PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTI.

 

Povinost zákazníka je, rozbalit a zkontrolovat zboží, jest-li došlo v pořádku a popřípadě jestli souhlasí počty kusů s objednávkou.

 

Pokud tak neučiníte, REKLAMACE NEBUDE UZNÁNA.



VRÁCENÍ ZBOŽÍ - ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

- Zde hradí poštovné kupující.

- Do balíku s vráceným zbožím, je třeba vložit naši originál fakturu a připsat číslo Vašeho Bankovního účtu, na které máme poslat peníze za vrácené zboží.

Nebo tyto informace můžete zaslat na email: elektromaterial.svitidla@email.cz.


UZNÁNÍ REKLAMACE

Na rozbité zboží (např. kryty světel, zdroje a atd. ...) během přepravy nebo pokud nesouhlasí počty kusů s objednávkou


- UZNÁME  TENTO TYP REKLAMACE, DO 2 DNŮ, OD PŘEVZETÍ  ZÁSILKY.


Zákazník je povinnen si zboží zkontrolovat ihned po převzetí zásilky - viz. obchodní podmínky.

 

Pokud tak neučiníte, reklamace nebude uznána.

 

Děkujeme za pochopení

MjMyNTNk